Vad i hel........??

Nu när en lättnad äntligen infinner sig i kroppen så snöar det ute!  Hur kul är det?! Ok att jag gillar snö.. Men inte Mars, och inte när den haft hyfs nog att dyka upp när det var varit snösäsong. Galen är jag. Jag vill ha sol! Värme!

image45

Så här fult är det utanför mitt fönster!!! Glädjefaktor? Eh... I dont think sooooo!

Natten var hemsk... Gick o la mig vid 1.30 men kunde inte somna och sist jag kollade på klockan var hon 2.40... jobbigt! Huvudet ville inte vila! Sen vaknade jag 6.30 och inser att jag glömde bifoga skiten mailet så jag fick fixa det med suddig syn och skakande fingrar.. Men nu är det färdigt och det är sååååå j*vla skönt!

Tänkte ju att jag skulle cykla o träna idag, men icke i snö.. där går gränsen.. Annars på schemat står opponering på Sponges uppgift och storstädning.. Fast städningen tänkte jag skulle vara ett veckoprojekt!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sanna

usch för snö

2008-03-17 @ 10:54:51
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Det var jag som skrev: Hanna

vi tänker VERKLIGEN lika! till och med JAG tänkte igår att det var så skönt väder att jag nog skulle kunna cykla till slottsmöllan om de va ngt bra pass! men icke.... jag vägrar ge mig ut och cykla :(

2008-03-17 @ 11:34:01
Det var jag som skrev: Hanna

Absolut att vi ska :) Helmys trots vädret! Och jag är nöjd :-D

2008-03-17 @ 20:06:29
URL: http://spraka.blogg.se/hanna

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0