Vidrig dröm!

Alltså det är nu jag borde varna känsliga läsare, inte för att jag har så många läsare men ändå!

Inatt drömde jag nått som får mig att nästan spy vid bara tanken på det... Ok så här gick det till på ett ungefär..
Jag var på praktik i min älskade etta där jag varit innan. Vi hade precis ätit mat i matsalen då jag biter mig i kinden. Jag biter mig om och om igen i kinden och det blir riktigt svullet, nästan som en blåsa.

Eftersom det gör ont och jag tycker att den är i vägen bestämmer jag mig för att försöka tugga av den där blåsan. När jag tuggat mig igenom blåsan sprängs den. Till min stora förvåning fylla hela munnen av nån vätska. Jag springer snabbt till elevernas toalett med handen för munnen.

Väl på inne på toaletten spottar jag ut vätskan, jag blir chockad när jag inser att det är blod som kommer ut, mycket blod och det fortsätter spruta ut genom munnen. Helt plötsligt står jag ovanför toalettstolen och spottar och spottar och spottar. När det äntligen slutar komma blod blandat med väligt gult var, ska jag spola men då blir det stopp i toalettstolen och allt börjar rinna ut över golvet.

Där vaknar jag, Tack o lov! Alltså denna drömmen är så störd, och så äcklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Usch och fy.  Mår som sagt dåligt av tanken men något gör att jag hela tiden faller tillbaka till den. Blää!

Ja nu när ni fått ta del av vad som rör sig i mitt sjuka huvud så ska jag bege mitt iväg på min utlovade promenix.
Adjöken säger fröken!

Kommentarer
Det var jag som skrev: joel

exakt hur vaknar man och känner sig som en hurtbulle efter den där drömmen?

2008-03-27 @ 13:51:16
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Det var jag som skrev: Sponge

Fy jag blev så sugen att min inre röst ja gör det, GÖR DET NU!!!! Så jag kunde ej stå emot o öppnade ostbågarna, jag får la köpa nya imon om alla mysteriskt skulle försvinna... Den rikitga Sandra ber om ursäkt medan den elake mummsar som om det inte fanns en dag imon.....

2008-03-27 @ 15:05:03
URL: http://goofys.blogg.se
Det var jag som skrev: joel

den där jäkla solen... den kan förstöra en hel dags bitterhumör ;D

2008-03-27 @ 15:48:14
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Det var jag som skrev: Hanna

bläää.... jag äcklas fortfarande

2008-03-27 @ 16:30:12
URL: http://spraka.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0