Vitlöksbröd och träning.

Har precis kommit hem från dagens workshop.. Den kunde varit roligare men ja, jag ska inte klaga. Vi fick dansa o hoppa och det var väl det som var meningen.

I ugnen väntar ett vitlöksbröd och om cirka en timme ska jag ge mig ut på en powerwalk, får ju passa på nu när solen är framme. Jag funderar även på att cykla iväg till friskis ikväll. Det är ju så himlans skoj att hoppa runder! Nu baske ska det tränas som bara den. Ska försöka o äta hälsosamt det är just därför jag snart ska kränga vitlöksbröd, hmm.. Näe, men det där med nyttig mat får bli efter helgen. En helg med Sponge är en sannerligen onyttig helg!! Men kul ska vi ha det! Imorrn blir det en runda på stan och på lördag utgång. Kan ju inte bli bättre? Massa god mat, godis och ostbågar har vi givetvis lagrat upp med!!

Nej nu måste jag ta ut brödet ur ugnen innan det blir alldeles svart.. See ya!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0