Youtube - min nya vän..

Jag bytar vänner lite hej vilt men vafan, måste ju hitta på nått. Har spenderat den senaste timmen med att se på Johan Glans. Lätt roligast i klippet från "Tack gode gud!" ! Haha.. Ja jisses...

Mitt nya ord är nog Jisses, använder ju det hela tiden, illa om det skulle komma med i en uppsats. Fast det är ett bra ord..passar in på många sinnesstämmningar. Jisses vad kul! Jisses vad konstigt! Jisses vad hemskt! Jisses vad läskigt! Jag är knas, Ja jisses! Se?! Perfekt ord som passa hela tiden!

Hm, det kommer nog ta ett år för mig att läsa ut min bok, nu är det scrubs på teve, mitt beroende, klarar mig inte en hel dag utan att få kolla på det!  "great job last night buddie!" Haha. Kul!

Jag tycker facebook börjar bli tråkigt.. Kanske ska ta bort min.. Tål att tänkas på!

Kommentarer
Det var jag som skrev: joel

oj, varför det? inte för att jag klagar givetvis men ändå...
och vad finns att tänka på, ta bort facebooken direkt...

2008-03-21 @ 05:26:28
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0