Allergisk?

Hm.... Jag tror att jag är allergisk mot nått.... Hoppas bara att det inte är oboyen... Kanske är det mina knäckebröd?  Igår hade jag ont i magen och nu har jag fått det igen... Båda dagarna har jag käkat oboy och dessa knäckebröd...  Nej jag är ingen hypokondriker Sponge, jag försöker bara lista ut vad det är... Ägglossning vet jag inte hur det känns, har ju inte haft denna typ av magont innan, tror jag.....  Anywho... Det reder la ut sig...

Nu sitter jag färdigstylad och väntar på att Sponge ska duscha färdigt så att jag kan bege mig till henne för en dag med plugg.. Senare ska vi som sagt möta några tjejer på stan, leta födelsedagspresent, käka pizza och mysa på nån uteservering..... 

Tooooodeloooooo!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0