Behov VS. beeeegääääääär!

Ja.. då har jag återigen fått för mig att jag vill ha en ny dator... i detta fall är det fråga om både ett behov och ett HA-begär... Jag är rädd för att om jag inte köper en ny dator snart kommer den jag har att dö och allt som finns på den kommer att dö med den.. Inget bra! SÅ i förebyggande syfte MÅSTE jag ha en ny dator... Dessutom vill jag verkligen ha en ny dator, skoj med nya fina saker.. Dock har jag nog lagt drömmen om en rosa dator framför mig då jag insett att det finns andra saker att spendera tusenlappar på... Anywho.. en ny dator kommer snart hoppas jag,, jag o Sponge kan kanske kolla upp det där i helgen!? Ett annat behov/begär är en ny mobiltelefon, i julas började det flimmra i displayen och för nån månad sen trillade en knapp av... SUCK! Imorse när jag tittade på min mobil, som har är skjutauppovandelen mobil,, såg jag att det var nått som stack ut från mobilen,, istället för att fint stoppa tillbaka den drog jag av den,, och nu går skjutandet liiite segt.... Alltså, det känns som att även mobilen går mot en långsam död, och dessutom vill jag ha en ny, skoj med nya fina saker!   

Vilken tur att jag som student är gjord av pengar va??? Undrar just vad jag hade gjort annars....

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sofia

Begär går alltid före behov! Det är bara så det funkar =)

2008-05-08 @ 14:07:53
URL: http://luckyone.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0