Dagen i bilder.

Jag ringde som sagt till Sponge och vi bestämde oss för att ta en promenad runt Nissan och sen plugga en stund i P-parken...

Längs med Nissan fotade vi massa fina bilder i goda vänners lag! :D
image188
image186image187
image189image190

När promenaden var avklarad pluggade vi en liten stund sen började vi prata frillor och Sponge undrade om jag kunde göra flätor... Jajemän svarade jag på det! Och då ville hon att jag skulle göra det så då gjorde jag det! Här kommer resultatet!
image191image192
Både Sponge och jag blev nöjda med resultatet men dock hade vi behövt lite hårnålar för den perfekta touchen men ändå skapligt för att vara massa blåst och andra störningsmoment! :)

Den här bilden tycker jag är sååååååå  fin! Gos när d är som bäst! Hehe! :)
image193

Nu ska vi strax käka bakpotatis med skagenröra och bara slappa o mysa som vi brukar... Jag har nästan nått mitt mål att läsa ut boken,, har typ 50 sidor kvar, de borde jag kunna avverka ikväll när jag kommit hem!

Tooooooooodelooooooo!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Jo det är klokt o nu ska du göra mig fina fin :)

2008-05-13 @ 20:21:07
URL: http://sponge.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0