Dagens...

Eftersom jag vill behålla de läsare jag har är det viktigt att jag uppfyller de önskemål som ges... Joel uttryckte i en kommentar till mig att han ville se Dagens Bokomslag... Varsågod Joel! Enjoy!

image194
Det här är två av de böcker vi ska läsa till tentan.. De två andra är hos Sponge.. :D



Ni andra då? Vad vill ni läsa eller se??? Ni är ju en ändå en rätt stadig skara som verkar kolla in min blogg varje dag! :D  Your wish is my command!

Nu måste jag skynda mig till skolan! Gah!

Tooooodelooooo!

Kommentarer
Det var jag som skrev: missbumblebee

Tjena första gången jag kollar in din blogg, men jag tycker att den verkar vara bra och jag vill nog helst se:)

Ha en bra dag och ta gärna en liten titt in på min blogg:)

2008-05-15 @ 10:03:29
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Det var jag som skrev: joel

ååååh... aaaah.... äääähh....mmmmmm....

bokomslag.... mmmm ;D

hehehe..

skitkul.

2008-05-15 @ 10:14:06
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0