Drygt är det...

Suck... Jag fullkomligt hatar att vänta... Finns verkligen inget som får mig att känna mig så plågad som väntan.. Sponge skulle träna vid 8.30... okej tänkte jag, då är hon la hem lite efter 9.30, och visst det var hon... Men istället för att duscha o göra sig klar så att vi kunde dra till stan så måste hon blogga, sitta vid msn, och sen duscha i minst 40 min och sen smörja in sig med lotion som dessutom måste torka in i hennes kropp i en kvart... SUCK! Det är inte Sponges fel egentligen, hade jag haft bättre tålamod så hade det varit lugnt, men nu har jag väntat i 2 och en halv timme... SUCK! Fast egentligen så sa vi att vi skulle ses vid 11 Sponge,, då kan man ju prioritera att bli färdig snabbt och ta en kort dusch?   Blir färdig nån gång människa!!!

Jahapp, nehepp, i helgen så är det annars leka med Songe som gäller, plugg och solning i P-parken och sen imorrnkväll lär vi la dra till en uteservering men Johanna och kompis, ingen utgång hoppas jag, börjar känna mig som en alkoholist så som jag häller i mig, fast å andra sidan är jag aldrig svårövertalad, och inte sparkontot heller.. Det kontot skickar jämt över pengar till mig, och bara 9 dagar in i majmånad har jag behövt förra över 500 kr, och det kommer lätt bli lika många lappar till och lite extra där till... SUCK! sommarpengarna kommer att klirra fint i kassan....

Vänta, vänta, VÄNTA!! Orkar inte vänta mer...Dumma Sponge nu gråter jag snart och mina äckelspasmer sätter snart igång också.... Dumma dumma dig!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0