Enjoy!

Lovar du att vara ärlig? Jag garanterar inget men jag ska försöka...

Du heter:
 Lisa

Smeknamn:
Laisa, Lisen, LisaFisa, Sötnos, Goofy, Sis

Låt just nu:
Takida - Curly Sue

Beroende av:
Lypsyl

Vem behöver du mest just nu? Vem? Hmm.. Ingen speciell för tillfället, men mamma o pappa är ju alltid bra att ha!

Vad tror folk om dig? Hah! De tycker nog allt att jag är lite knäpp...

Stämmer det? Självklart!

Vad får du oftast komplimanger för: Ögonen....

Vad säger du för att imponera på någon: Jag är sketans rik!

Hur imponerar man på dig: Jag är inte så svår att imponera på... Men grym humor och härliga skratt går alltid hem!

Brukar du skratta för dig själv: Jämt!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Naw, sötaste! Skulle inte du sova nu? J ..... J sov sött gumman! Pussa

Vilken är din favoritmålning: Målning? Som i tavla?

Vart bor du: Halmstad i en liten etta på hela 26.2 kvm!

Trivs du där: Absolut!

Äger du några converse: Näe...

Festar du mycket: Definiera mkt tack!  

Cider, vin eller öl: Cider o vitt vin brukar gälla för mig..

Vad har du för mobil operatör: Tele2.

Är du allergisk  mot något: Näe, inte vad jag vet..

Har du haft sex idag: Eeeeeh?

Nästa mål i ditt liv: Att läsa ut en bok på 200 sidor idag... (good luck)

Hur svarar du i mobilen: Tja eller Hej!

Vem ringde du senast: Sponge

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Han sa att haft en bra dag och att han tycker om mig.... O massa annat..


Antal timmar sömn inatt: Åtta kanske?

Tycker du om din pappa: Näe.. Jag ÄLSKAR honom! Jag har lätt den bästaste Daddyn i världen!

Brukar du komma i tid: Ja.. Att vänta är det värsta jag vet!

När mår du bra: Ofta som tusan, när jag bland familj o goa vänner!

När blev du fotad senast: Idag... Av mig själv..  


Hur känner du dig nu: Ready for takeoff!

Vad tycker du om fötter: Vidriga saker

.

Är du smart: Helt klart.

Är du aktiv i skolan: Japp

Vad saknar du: Pengar?

Hade du en bra kväll igår: Jorå.. Fick en oväntad komplimang från ett oväntat håll.. Nice!

Favorit dryck på morgonen: Oboy?

När brukar du gå och lägga dig: mellan 22-00


Är du blyg: Yes I am..

Sysslar du med någon idrott: Eeehh.. nej nej!

Vill du hellre ha mail än brev: Brev, fast får det väääääldigt sällan.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Näe.

Hur mycket krävs det för att du ska bli full: Inte mkt?


Har du spytt offentligt: I'm afraid sooooo..

Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: Ojojojoj, Väljer nog att inte svara på denna... Jisses!



Jo men jag tycker nog att jag vart ärlig i alla fall.. Nu ska jag klä på mig och sen bege mig ut på balkongen!

Tooooooodelooooo!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Katta

Takida är grymma och curly sue är en fantastiskt fin låt...
Kul att få en oväntad komplimang från oväntat håll, jag brukar vanligtvis få en väntad komplimang från oväntat håll eller en oväntad komplimang från väntat håll ja jag vet att jag drygar mej :D

2008-05-13 @ 11:41:39
URL: http://stardusty.bloggspace.se
Det var jag som skrev: Katta

Oj oj du är inte bara en snäll människa som läser och kommenterar min blogg du ger mig även bra argument att slänga i fejset på de som klagar på att jag skriver för sällan!
Så till lilla Sandri: Jag bloggar så sällan för att ni som väntar på något gott då får en himlans massa att gotta er i på samma gång!!

2008-05-13 @ 13:11:11
URL: http://stardusty.bloggspace.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0