Förvånad?

....Nej inte direkt.... Självklart är jag redan vaken.. klockan har ju slagit 8... VARJE DAG för tusan! Tjejen som lätt sov till 11 är nu vaken vid 8 vareviga dag...Jag måste väl erkänna att jag börjar vänja mig vid detta.. Det är rätt skönt ändå, man får långa härliga dagar i solen om den är framme, och man hinner få saker gjorda.....

På tal om att få saker gjorda..... Igår diskade jag.. När diskstället var fullt slutade jag och insåg att jag hade lika mycket kvar att diska... Suck,, så det får jag ta itu med idag... Och eftersom gårkvällen spenderades hos Sponge med massa flättillverkning i hennes hår, blev det aldrig av att jag läste mina sista 50 sidor.... Attans,, så det jag jag ta itu med idag...

Dagens kommer annars bestå av plugg tillsammans med Sponge, det är roligare om man är två, och i eftermiddag/kväll ska vi träffa tjejerna på stan och käka pizza? och sitta på nån uteservering...

Jag har sagt det förut och jag säger det igen.... Är inte mitt liv som student alldeles alldeles underbart??? (dock är det inte gratis...)

Tooooooodeloooooooo!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Karin

hehe:p

2008-05-14 @ 08:21:39
URL: http://karinolofsson.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0