Gårdagen i bilder

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig igår..... Nej det blev det sannerligen inte! Dagen var helt ok! Tog en promenad med Hanna och sen gjorde jag mig och Sandra fina inför kvällen..... Under dagen hade jag måttligt ont i magen men det är jag ju van vid nu så det gjorde inget..


Väl på kalaset var det hur skoj och mysigt som helst, vi åt och drack mycket gott.. Dock fick jag huvudvärk plus att magen gjorde lite extra ont, jag tog en panodil och sen blev jag trött.. Så när tjejerna begav sig till uteserveringen gick jag hem till Sponge sov. Anledningarna till att jag valde att sova här är många varav några är: trötthet, smärta, mörkrädsla, lathet, mysigt... Och även om hon snubblade inte över tröskeln runt halv fyra så ångrar jag mig inte ett endaste dugg.. Hon snackade o skrattade och fumlade och sluddrade och jag bara skrattade.. Hon låg på golvet i fosterställning och gnällde.. Hon tog av sig kläderna i liggande ställning och var allmänt rolig.. Det hade hänt en mindre rolig sak på nattklubben men den behöver vi inte gå in närmre på men det resulterade i att hon mitt i skratten blev förbannad och kastade ur sig massa fula ord, inte riktade till mig bör kanske betonas ytterliggare!

Några citat:
"Vi satt på Bulls till ungefär fyra!"
Men nej Sandra det gjorde ni inte.. Klockan är halv fyra nu...
"Jo men vi gjorde det, jag kollade på klockan"
Fast det är omöjligt, dels är klockan halv fyra, dels stänger Bulls vid 1 eller 2.
"MEN VI GJORDE DET!"
Ja, en annan gång kanske.... suck

"Fan en jävla idiot tog min påse med äpplen som jag sparat till dig!"
Haha vad söt du e..
"Jag tänkte att du villa ha dem men nej, han tog dem bara för att jag glömde dem! Han gick fram till Hanna och sa att hon glömt sin filt, det var ju fan en sjal!"
Nej vad elakt...
"Jaaaa! Vill du att jag ska dela ett äpple till dig i fyra bitar som de gjort i påsen...?"
Nej.. det är lugnt.....

Ni som känner Sandra kan säkert tänka er tonläget... Klockan halv fyra på morgonen måste jag lyssna på den högljudda röst i väldigt högt tonläge varvat med babygnäll och brunstiga älgvrål!

Jag är glad att jag inte följde med ut igår,, tänk så mycket bättre jag mår idag... Självklart var jag vaken vid 8.30... Vad annars? och självklart gör magen ont... Vad annars?

Nej nu kommer lite bilder från igår!

image198

image199

image200

image201

Hmmm, ja det var kanske inte så många bilder men Sponge hade inte fotat så mkt.... Detta är bilder från hennes kamera.. Aja, det var i alla fall dessa 7 tjejer som hade en väldigt nice kväll ihop igår! Tack så mycket tjejer!

Vad ska jag göra nu då? Jag har läst alla bloggar, jag har bloggat själv.. Sponge sover... Jag kanske ska testa att somna om....?


Seeee yaaa!


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0