Here we go again...

Dags att sova igen då.... Klockan har sprungit iväg och står nu på "sängdags"... Ska bli skönt att få sova lite nu, och inte känna av den konstanta magvärken som växlar i styrka under dagen...  Fattar inte vad det är.. och inte mamma heller...

Well, well.. imorrn är det fredag och jag är ledig... Eftersom jag är såfruktansvärt rik funderar jag på att slinga håret imorrn.. Hanna göra på mig och jag göra på henne? Kanske.... Jäkla tur att jag ska jobba 10 veckor då jag denna månaden fört över 2100 kr sammanlagt.. och mer kommer det bli! Men som jag skrivit i mina tidigare inlägg.. Är inte mitt liv som student helt underbart??


Tooooodelooooo!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Jag kankse bara gjorde en sån....Kollade bara lite snabbt och såg diet o skulle skriva mig en fin liten kommentar, men hallå jag skulle inte kunna leva på på lite mat tror jag ehhehhe.... Tack för omtanken sweet, men du behöver inte vara orolig!

2008-05-15 @ 23:10:58
URL: http://sponge.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0