Ja vad kan man säga?

Valborg är sååå överskattat...
Jag har haft det roligare än vad jag hade det igår kan jag lova. Okej det var mysigt o grilla o spela kubb pch det var såklart skoj att umgås med Sponge, Johanna och Maggan men ja, jag har haft roligare... Vi gick till Bulls, en uteservering, men då kände jag att nej det kommer inte bli bättre, och jag ville hem. Sponge och Johanna ville käka men det tog ett tag innan jag kom därifrån. Sponge skulle tvunget välta en palm som vägde minst 10 ton,  hahaha,  men  jag orkade inte vänta på henne så jag gick hem själv trots att jag är mörkrädd men det gick bra eftersom jag pratade i telefon hela vägen hem.. Det som är positivt  med kvällen är att alkoholen inte bet på mig någe vidare så jag slipper vara bakis idag, har bara min vanliga huvudvärk och är lite tröttare än vanligt.. Men men...

Kvällens roligaste sms:
Klockan 02.12 fick jag ett sms där det stod: Vad gör du nu då?
Klockan 02.19 skickar jag iväg ett svar : Jag försover mi!sänk ppi stup
Fast jag tror inte det var alkoholen för vid den tiden hade jag sovit över en timme så jag antar att det var en härlig mix av snurr och trötthet. ¨

Dagens schema är glest, städning och matlagning är det enda för tillfället. Det regnar ute och jag är inte direkt motiverad att hitta på nått idag.. Kanske blir en del bloggande.. Vem vet?

Frukost till min mage ska jag fixa nu.. åt ju inget på natten där.. :)

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Hheheheh så är det minsann! Ci får la satsa på att ha riktigt skoj i helgen i stället :)

2008-05-01 @ 13:55:14
URL: http://sponge.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0