Jag är kär!

.. Allas vår stinalee.blogg.se frågade om tips på bra filmer, jag såg att väldigt många tipsade om filmen "The Notebook" och jag var bara tvungen att se den nu på förmiddagen! Den var sååå bra, helt kär är jag.. Ännu en förälskelse så här på förmiddagen svep över mig när jag var ute på min promenix... en låt jag bara laddade hem lite random så där... Digga - Broken! Eftersom jag är en sucker för texter tog det inte lång tid innan jag var kär..

Digga - Broken
Yours was the perfect love, I swear it was.
Until I had your love, my world was cold.
I did what most men do, and I messed it up.
But when I got you back, my world was whole.
(The player thing I let it go, thought our life was set in stone)
But it wasn't, and I'm here alone.
(Nothing is in front of me, I feel I can't even breathe)
Don't think that I can handle this baby I'm so...

I'm so in agony, look at the state of me.
Left here, broken.
You said you'd never leave, look what you've done to me.
Left here, broken.

Where do I go from here, I'm so lost.
Do you know how hard it is? Finding my way through this.
It shouldn't even be like this.
I shouldn't have to feel like this, Noo Noooo Noo
(Can't even have company, nobody can talk to me)
I'm messed up, all that I find myself doing,
(Looking at my gallery, drinking and smoking weed)
I hate you for doing this to me girl I'm so.

I'm so in agony, look at the state of me.
Left here, broken.
You said you'd never leave, look what you've done to me.
Left here, broken.

(Broken x3) I never thought I'd feel this low down in my life.
I swear I'm... (Broken x3)
Everyday I wished that it was me that had died...
And I'm...

I'm so in agony, look at the state of me.
Left here, broken.
You said you'd never leave, look what you've done to me.
Left here, broken...

I eftermiddag kommer Hanna hit och vi ska äta Nisses, mums i magen och såååå mysigt! :) Dags för mig att hoppa in i duschen och sen käka lite...

Tooooodelooooo!

P.s. Jag har nog en polsk arg granne, eftersom jag har en polsk barndomskompis kan jag det polska ordet för hora och han har sagt det vääääääldigt många gånger nu ute på balkongen samtidigt som han rökt ciggisar och skickat ner röken till mig... om det är förbjudet att grilla på balkonger borde det då inte vara förbjudet att röka, det är ju ändå vidrigare??


Kommentarer
Det var jag som skrev: Niclas

Inget bra =(

2008-05-03 @ 14:34:28
URL: http://nicbor.blogg.se
Det var jag som skrev: Hanna

Klart det är du vännen! Tack för ikväll :) Hoppas du har roligt i natten!

2008-05-04 @ 00:54:37
URL: http://spraka.blogg.se
Det var jag som skrev: Joel

äääh, han behöver nog bara en kram ;D

2008-05-04 @ 07:55:02
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Det var jag som skrev: Niclas

nej, det kändes inget bra. Men vi får se. Vet om 8 dagar =)

2008-05-04 @ 14:19:34
URL: http://nicbor.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0