Jag är så stolt..

.. över mig själv.. Igår var jag sugen på pizza men det stod jag emot, igår och idag ville jag ha massa snacks och nu när jag var på maxi köpte jag med mig en STOR ananas hem och en näve pistagenötter! Lika gott om inte godare än ostbågar, möjligtvis lite dyrare men det är det värt!!! Till middag blir det en smarrig räksallad tänkte jag. Lyxa till lite i ensamheten....

Jag börjar starkt oroa mig över hur jag ska överleva hela sommaren här.... Mina grannar och jag lyssnar INTE på samma typ av musik. Mina grannar lyssnar på "arabisk popmusik".  Det gör inte jag. De har nu öppnat sin balkongdörr och spelar för HELA kvarteret, och jag som har min dörr öppen också får känslan av att det är i min lägenhet som musiken spelas. Jag får fnatt... Jag kommer nog att behöva läggas in på dårhuset efter denna sommar. Det värsta är att jag nästan kan en av låtarna de spelar utantill, så mycket spelar dom... Gah!

Funderar på att ta mig en promenix snart, men det var så varmt ute nu när jag gick så jag väntar en stund så kanske det svalnar lite. Annars brukar jag ju alltid säga "ju mer man svettas desto bättre är det"... hmm,,, tål att tänkas på, nån timme eller så...

Nähepp...får se om jag hittar nån skoj att film se på.....

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0