Jag har syndat...

Jag är så ledsen men det är så det är....  En liten chipspåse hamnade i min shoppingpåse på Maxi idag och jag har smaskat i min en liten del idag, tillsammans med en mugg oboy...  Kan ju uppfattas av vissa som en märklig blandning, men jag tycker nog det funkade rätt bra ändå! :D


Mums + Lisa = Illa!!!!!
image181
Det där med less fat kan ju spela roll, hela innehållet kommer ju ändå hamna i min mage... Suck! (ja jagvet att det är mkt suck idag, men men, det är nog bara idag när jag e trött.. eller?)

Om en kvart är det lagligt att gå och lägga sig.. jag längtar.. kasst på teven och ögonlocken vill ej vara öppna nå mer!

Toooooodelooooo för sista gången denna dag!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Inte lilla påsen heller... Jag kör på det nyttigare alternativet, popcorn heh

2008-05-12 @ 20:59:51

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0