Jag vill också...

Ååååååh jag vill också göra om designen på min blogg.. Men jag har nada aning hur! Får la surfa runt lite och hitta inspiration.. Fast ja det lär ju inte hända så mycket idag... Ska in till stan sen i plugga med Sponge och ikväll blir det eventuellt slingande av håret med Hanna, fast jag tror inte att någon av oss är övertygade om att vi vill göra det... 

Ja som det ser ut nu blir det alltså en lugn fredag som ska spenderas med två underbara töser!

För er som följer min smärta i magen kan jag meddela att det den fortfarande är kvar... Såklart.. Vad annars liksom!?

Seee yaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

haha det är sant det!!!

oh gällande håret så joooo, jag är övertygad om att jag vill. jag ska bara analysera min plånbok några gånger till :P

2008-05-16 @ 09:13:20
URL: http://spraka.blogg.se
Det var jag som skrev: Sponge

mmmm kan vi la fixa i em blir bra... Hade ej tänkt o göra det nu lixom ;D Nu ska jag sova lite höres sen....

2008-05-16 @ 09:51:58
URL: http://sponge.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0