Jag vill sooooooooooooooooooooooooooova!!

ÅÅÅÅåååååååååååååååååååå jag är så himla trött, men man kan ju inte lägga sig innan19.. Får la kämpa i åtminstone 2 timmar till.. Varför är det jämt så att man är mest trött dagen efter dagen efter dagen... Jag håller just nu på att manikyrera lite, med min nya färg Magic från märket Mavala, helt okej faktiskt... Men saknar redan mina färgstarka Barbierosa!

Dagens har annars spenderats i skolan där jag hade enorma svårigheter med att hålla ögonen öppna, dock gillar jag vår föreläsare grymt mycket så det var inte därför jag nästan somnade. Eftermiddagen spenderade med Sponge.. gissa var? Just precis, i P-parken.. Vi pluggade lite och jag slängde ur mig ett oigenomtänkt löfte, att ha läst ut en bok imorrnkväll.. alltså ca 100 sidor per dag vilket inte borde vara svårt egentligen men jag är alldeles för trött idag. Men men har ju inte planer för imorrn ändå mer än att plugga så det är väl bara att sitta med den... Om tre veckor har jag avverkat den första dagen av 10 veckors slit på kyrkogården och då lär jag inte var mkt piggare än idag...

Anywho! Nu ska jag liggar här i soffan o se om det är någe bra på teve annars sätter jag igång en Vänner-dvd, tröttnar aldrig på dem!

Toooooodeloooooo!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0