Jahapp...

Det börjar bli en hemsk vana att jag är uppe så här tidigt... idag ska jag ju iofs till skolan..så det är därför jag är uppe.. men jag är inte ens trött!! Sitter här o myser i solskenet med äggmacka och ett stort glas med kall oboy, riktigt mumsigt..

Gårdagens utgång vart..... ja.... vi hade kul hemma hos Hanna, drog till kåren, gick ett varv och cyklade hem! :) Vi kom i säng tidigt i alla fall! :D

Baj baj!

Hmm.. Jag gick ut i köket för att fylla på mitt glas med oboy, mjölken tog slut och jag ställde in det i kylen igen.... Varför då undrar ni kanske? Jo för att jag för lat för att skölja ur och om jag inte gör det så börjar det lukta... så min tomma yoghurtförpackning har nu fått sällskap av mjölkpaketet....

Hemhjälp sökes!!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

Jag står fast vid det jag sa inatt ;) vi gick iaf hem INNAN det hann bli tråkigt :D haha!

2008-05-08 @ 08:33:51
URL: http://spraka.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0