Kvällens partyoutfits!

Jahapp då vart vi redo för en runda på stan! Titta så fina vi blev! Woho!!! Testade lite nya poser också för omväxlings skull! Så vad händer ikväll då*? Jo det blir först en runda till Bulls uteservering, sen blir det antagligen utgång på Mårtenssons om jag känner för det, just nu gör jag icke det! Men men, brukar som sagt inte vara svårövertalad!  Träffade btw på en gammal klasskompis i parken, Jon, lite oväntat men mycket skoj. Kanske ses vi ute på stan? Who knows? :D

Kolla förresten hur ljushårig jag blivit! Och BRUN???
image178

Lisa: Klänning Gina Tricot, Leggings H&M, Halsband ?, "fotlänk" gjort själv ;), Klocka New Look (England), Doft Lacoste Touch of Pink.

image179

Sponge: Topp H&M, Strumpbyxor Ica Maxi, Shorts Gina tricot, Armband H&M, Örhängen Cubs, Klocka Storm, Doft Jennifer Lopez Glow in the Dark.


Tooooooodeloooooooo!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Joel

fan det var den störta förvandling jag någonsin sett på en före och efter bild.. bra solat... hehehehe

men håret är ju mörkare...

hmmm ;D

2008-05-11 @ 05:42:29
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Det var jag som skrev: Katta

Jadu det märks att Sandra är lik sin syster, exakt den outfiten fast med rosa linne hade hon när vi var ute förra helgen :p

2008-05-12 @ 09:48:01

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0