Lååååååång dag...

Jag kommer somna vilken sekund som helst men jag ville ändå skriva några rader..
Jag gick som sagt upp vid 7 och strax efter 8 befann mig mitt inne i stor gruppkram med ca 14 barn och 2 vuxna. Det var härligt... Vid 12.20 var jag i stan och där mötte jag upp Hanna och Sponge, vi köpte lunch och satte oss i parken... Dagen i parken bestod av plugg, mys, ätande, matande av fåglar, skitsnack, spaning, förtäring av alkohol och väldigt mycket skratt! En toppen dag som tog slut vid 19.30 då färden hem startade, med skadad lilltå kämpade jag mig hem till Hanna och väl där bestämde vi att vi skulle ta en promenad.. Sagt o gjort, vi fick korta ner promenaden och jag fick cykla sista biten hem och här är jag nu.... John Blund vill nu att jag besöker honom i drömmarnas värld och jag orkar inte längre stå emot....


Natti natti!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0