Latmask.. sluta nu!

Jag måste sluta vara en sån latmask... är sjuuuukt sugen på en ägg/majonäsmacka men jag har iiiiinget brööööööd! Gaaaaaaaaaaaah! What to do? Orka cykla till maxi? Jo men jag måste göra det annars går jag under!! Ska hämta den sista tvätten om tio min sen får jag la cykla iväg... Vad gör man inte för att tillfredställa sina behov...Suck! Fast egentligen har jag ju som sagt varit väldigt flitigt, trist att jag var på maxi tidigare idag utan att köpa bröd fast att jag visste att det var slut.. Aja, så kan det gå när jag är i farten och ska tänka "smart"....

Toooooodeloooo... (undrar om det ordet lixom är to the loo = till toan....?)

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge & Goofy

Vaddå till toan?!

2008-05-08 @ 20:36:36

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0