Lite lätt snurrig i bollen!

Ja det kan man väl påstå att jag är... När jag cyklade inte till Sponge för några timmar sen kliade jag mig i huvudet med den vänstra handen.. Plötsligt flyger det in en liten dammtuss i mitt öga fastnar i ögonfransarna.. Som i en ren reflex släpper den högra handen styret för att pilla bort tussen samtidigt som den vänstra handen kliar på huvudet... Cyklen vinglar givetvis till och jag inser snabbt vad det är jag håller på med och fattar tag i styret med båda händerna igen! Jisses! Hjärtat slog några extra slag där kan jag lova, kunde ju trillat o dött för tusan!  Men jag överlevde och jag kan starkt berätta att ordspråket "what doesnt kill you makes you stronger" verkligen har en klar innebörd! Lisa på en cykel och hög musik har ännu en gång visat oss att det innebär en livsfara.. Kanske måste se över mitt behov av att ha musik i gång jämt.. Tål att tänkas på!

Nej nu ska jag ta o krypa till kojs.. Upp med tuppen imorrn o plugga.. För en gångs skull ska jag inte läsa utan jag tar en paus från det och skriver istället... Den sista boken läser jag ut på tågresan till Nässjö på torsdag.. Kanske inte hela men en del...

Anywho! Godnatt på er!

Seeee Yaaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Thats why du går under namnet GOOFY!

2008-05-20 @ 23:48:20
URL: http://sponge.blogg.se
Det var jag som skrev: Karin

haha har ju god sälta ju:p

2008-05-21 @ 09:25:11
URL: http://karinolofsson.se
Det var jag som skrev: joel

NEJ!!! Jag tänkte skriva kommentaren som sandra skrev. jäkla bajs..

*surar*

2008-05-21 @ 10:31:27
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0