Några dagens!

Dagens outfit: Jeans från Gina Tricot, Linne från H&M, Skor från LaRedoute.
image168

Dagens sko: Från LaRedoute
image169

Dagens fyllebild: Jag o Hanna posar fint innan kåren.
image170

Dagens skratt: Sponge använder mina brillor som spegel för att ta ögondroppar.
image172

Dagens avancerade solare: Hanna vägrar ge upp, bättre fäkta än illa fly?
image173

Dagens sällskap: Två hanänder ville leka med Sponge, Hanna o mig i P-parken och de fick massa bulle av oss!
image174

Dagens mums: Jag cyklade nyss iväg för att handla räkor o bröd och här är resultatet! Hmmm fast det ser verkligen inte gott ut men ni kan ju tänka er i alla fall! :D
image175

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Vems solglasögon var det sa du?

2008-05-08 @ 21:33:11
URL: http://sponge.blogg.se
Det var jag som skrev: Katta

Men sådär gör ju Sandra jämt :D

2008-05-09 @ 08:53:31
URL: http://stardusty.bloggspace.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0