Nu får det vara nog!

Jag har varit vaken i över en timme.. låg o vred o vände mig men inget hände, sen hittade jag min gamla dagbok och bestämde mig för att läsa den... Haha! Jisses vad naiv och barnslig man varit, det är inte klokt (jag är väl iofs det där ännu men på ett annat sätt) Hade ängat väldigt många sidor om att skriva om Mathias, jisses, det var lite jobbigt att läsa men det kommer ju alltid vara en del av mitt liv och inget jag direkt kan förtränga..... Den roligaste meningen var skriven i november 2004, då jag precis kommit till England och lärt känna några tjejer från Sverige: "De är värsta uteparty brudarna, det är verkligen INTE jag!"... My god? Vad hände? Skrämmande utveckling.... Tycker dock att jag pimplat lite väl mkt den senaste tiden så ikväll är jag egentligen bara sugen på att sitta på en uteservering och chilla och inget annat... Visst man behöver ju inte dricka så mkt bara för att man ska ut o dansa, men det gör man/jag ändå... Dagen ska alltså spenderas med Sponge i P-parken, får se om vi besöker tatueringsstudion, känns lite läskigt men jag är riktigt nyfiken, tycker det är lite spännande! Efter solning i parken ska vi hem o göra oss finare inför kvällen, jag kommer säkerligen inte vara svårtövertalad att dra med ut, men jag mår faktiskt lite illa, fortfarande. Mådde illa i perioder igår och det sitter visst fortfarande i.. Kan bero på att jag är svinhungrig just nu.... Kanske bäst jag går ut o kollar vad där finns för gott i kylen.

image177

Toooooooodeloooooooo från en äkta partypingla! :D

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0