Oj vad det EKAR!!

Ja ekar kan man lugnt säga att det gör på mitt konto nu... Förde över 500 kr igår och 600 idag.. Vart har de tagit vägen? Jo de har gått åt till pizza, cider, födelsedagspresenter, en väska, ett fodral, en klänning, en sjal, cheeseburgare, sallad... vet inte om jag glömt nått.. Men vafan.. Måste ju föra över pengar igen inför helgen.. Då är det födelsedagsfest och utgång som gäller...Alla dessa utgifter för mig  som stackars fattig student...

Gårdagens och  dagens shopping: Svart fodral Gina Tricot, Sjal Gina Tricot, Klänning Gina Tricot, Väska Wedins.
image195

Har fortfarande ont i magen... Blir typ värre o värre... Suck! Nån som vill byta mage med mig?

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Åsså e du dessutom skyldig mig en liten slant ;D Du e verkligen SLÖSA önskar att jag kunde säga att jag var SPARA men det skulle jue vara en lögn....

2008-05-15 @ 22:27:44
URL: http://sponge.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0