Paus i solningsplugget!

Till min stora lycka är det en stor sol på vår blå himmel idag!  Det riktigt steker på min balkong som jag är alldeles för stor för.. måste lägga benen över balkongräcket vilket leder till ont i rumpan och stoppat blodflöde till fötterna men det kan det vara värt!!  Har kommit halvvägs i min bok och det känns skönt, paniken att jag måste läsa massa börjar avta!!

I eftermiddag är det plugg och en liten promenix längs Nissan med Sponge som gäller.. Härligt liv jag har va? Ibland är livet så tokbra att man knappt vågar tro att det är sant! Inget som tynger mig och jag har hela tiden massa skoj att göra! Jag har saker att se framemot också... Som tidigare skulle jag bara vilja klämma ur mig ett glädje tjut som Ronja!

Nej dags för mig att käka lite lunch kanske
... Vissa har ju precis käkat frukost, nämner inga namn Sponge så du behöver inte känna dig utpekad.... :D

Toooodelooooo!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Känner mig inte träffad alls!

2008-05-13 @ 13:36:19
URL: http://sponge.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0