Plugg VS. Pyssel

Jag måste verkligen plugga men jag viiiiiiiiiill inte! Jag vill mycket hellre pyssla! Eller hur? Visst ser det mycker roligare ut att gräva sig ner i mina pyssellådor och göra nått fint än att gräva sig ner i en bok och plugga till en tenta! Mamsen fyller ju år på söndag så jag tänkte jag skulle göra ett kort till henne.... Frågan är om jag hittar rätt inspiration nu när jag har enorm huvudvärk och en ful bok som väntar på att läsas!

image215

Jag tror nog jag pysslar en stund... Resultatet kommer kanske sen om jag blir nöjd, annars skiter jag i det!
Tooooodeloooooo

Nu ringde dessutom mamma och sa att hon inte ville ha något i present.. Tråkigt... Försökte tvinga henne att säga nått men icke! Hon tyckte vi kunde hoppa över det eftersom jag inte har några pengar... Ååååh! Men däremot fick jag i uppdrag att göra ett kort till min kusin som skall konfirmeras i helgen! Woho två kort att göra helt enkelt! :D

Kommentarer
Det var jag som skrev: Albin

Hej bloggare! :D Jag skulle bara tipsa dig en måndagskväll som denna om min tävling jag anordnat på min hemsida http://vinn.tjenare.se där man kan vinna presentkort och lotter för hundratals kronor! Ha en fortsatt finfin kväll, bye! :)

2008-05-19 @ 18:00:13
URL: http://vinn.tjenare.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0