Resultat av pysslandet :)

Så där jaaaa... Orkade inte göra det riktigt färdigt idag men så här ser det ut just nu... Till min kusin som konfirmeras i helgen... Detta lär ju gå emot strömmen en del. De andra lär ju vara ljusa med blommor och trams. Han får en glad liten gubbe istället med ett A på magen precis som hans namn börjar på och massa glitter! Ni ser väl hur det glittrar? 
                  image216

Nu ska jag se färdigt vänner sen ska jag kasta mig i sängen och försöka läsa lite...

Tooooodeloooooo!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Du e min alldeles lilla egna pysselMaja du...Du är såååå duktig och jag såååå avis!

2008-05-19 @ 20:21:56
URL: http://sponge.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0