Så här ser jag ut idag..

Sitter just nu och käkar frulle, jag har tröttnat på frukost, tycker det är lite jobbigt, men men.. En sak som säkert ingen kommer tro på är: JAG HAR INTE ONT I MAGEN LÄNGRE! Exakt på dagen som jag sagt att jag skulle gå till farbror doktor! Så skönt, ni som intresserat er i min blogg vet att jag tjatat om den här magenen i Tisdags, nu är det slut med det, tror jag. Magen har kanske inte vaknat ännu? Aja... Det känns inget nu i alla fall...

Snart ska jag iväg till skolan, nervöst som sagt då jag ska hämta ut ett arbete och se om jag är godkänd eller ej.. Hoppas hoppas! I alla fall så ska jag i alla fall se ut så här:

image209

Topp Halens, Jeans Crocker, Skor Sradium, till detta kommer jag ha en marinblå jacka från H&M, en vit sjal från H&M och en fin vit väska från Wedins!

Seeeeeee Yaaaaaaa!


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0