Så kan det gå...

Japp gårdagen slutade som väntat med en utgång, fast om det var så kul vet jag inte.. Sällskapet var självklart skpj men folket på dansgolvet var helt stört otrevliga och tjuriga, inge kul alls!  Vi träffade min gamla klasskompis också, Jon, och hans vänner, det var nice, var ett tag sen man träffade den pågen..

Dagen har självklart spenderats med Sponge i P-parken.. Jag tror det har blivit ett beroende.. Ska la sitta där imorrn med o plugga om vädret tillåter, vilket det säkert gör..

Jag är lite off idag så jag ger mig nu! Ha en nice kväll!

Toooooodelooooo!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Hehhehe jag lite avis var jag nog allt... Men inte på snuskerierna i parken utan på att de fick vara m sin KÄRA!

2008-05-11 @ 20:16:48
URL: http://sponge.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0