Snabba beslut!

Jag har nyss kommit hem till Hanna (igen)... Vi har spenderat 6-7 timmar ute i solen idag och ja... det känns kan jag lova! Som vanligt slänger en av oss ut lite på skämt: "Jaha kåren ikväll då?".. Båda skrattar lite och sen tittar vi på varandra och säger: "Ja varför inte?"... Klockan 18 bestämde vi oss för ordet JA! Så jag fick cykla hem o duscha o byta om och här sitter jag nu... Snabbt ska det gå! :D

Hoppas, hoppas, HOPPAS att Kåren är skoj ikväll annars döööööör jag! Ska vara i skolan mellan 10-12 och då vill jag inte sitta där liiiite sliten  i onödan... Fast om inte annat så får jag ju spendera en härlig kväll med älskade Hanna! :)


Jaja, den som lever får se


Tooooodelooo! :D

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0