Som sagt...

... våren gör under för mig. Bara får någon månad sen kunde jag sova till 11 och längre och sova 10-12 timmar per natt.. nu vaknar jag av mig själv efter ca 8, det är ju så det ska vara... Och jag tyckte det var lite jobbigt i början att alltid vakna så tidigt men nu njuter jag, ju tidigare jag vaknar desto mer sol får jag! :)

Om två timmar ska jag bege mig mot stan och P-parken där jag o Sponge ska ligga jäsa hela dagen! Men jag måste springa inom apoteket och köpa sollotion för att min rygg mår inte såååå jääääättebra! :P Men härligt är det att se att man börjar få lite fin färg...

Nej nu blev det massa tråkigt morgonsvammel från min sida... Hörs senare! Nu ska jag uppdatera mig i bloggvärlden och sen fixa frulle..

Toooodelooooo!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Katta

JA!!! :-D Har fått agera spegel ett antal gånger själv...

2008-05-09 @ 10:04:28
URL: http://stardusty.bloggspace.se
Det var jag som skrev: joel

P-parken?

Parkerings parken menar du.. hur skönt är det egentligen att sola bland kofotar och navkapslar ;D

2008-05-09 @ 10:15:56
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0