Strålande dag!

Vad i allsindar? Vad har hänt? Jag vaknar 06.50 på gott humör? Eller egentligen vaknade jag klockan 5 och kunde inte somna om förrän vid lite efter 6, och självklart vart jag jättetrött när klockan ringde. Men lika glad för det är jag! Jag brukar ju hata att gå upp tidigt.. Det måste återigen vara solen som hjälper mig en dag som denna, och självklart vetskapen om att jag ska ta bussen till några goa barn och en härlig handledare samt att jag efter besöket på skolan ska mysa och plugga med Hanna o Sponge i P-parken!

Älskar våren!! :D

Kommentarer
Det var jag som skrev: joel

du kanske bara är sjuk helt enkelt?

2008-05-06 @ 08:45:03
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0