What to say?

Har haft en nice dag med Sponge i parken och sen en liten sväng i stan där det inhandlades lite godis och alkohol till imorrn.. Precis käkat  lasagne som Sponge lagade medan jag slog in massa fina paket som ska delas ut imorrn till två tjejer som ska ha kalas..

Ska snart cykla vidare till en annan toppentjej, Hanna förstås, det blir minsann slingning för hela slanten.. Hon på mig och jag på hon..

Ursäkta skrivtorkan.. Jag lovar jag ska bli bättre igen. Så snart magen slutar bråkar med mig! :(

Sponge musiksmak är btw rätt kass ibland.. Men jag gillar henne ändå!! Spelar ingen roll om är arg  på mig eller inte! :P     Nyfiken i en strut är hon!

Får säga grattis till Marcus som fyller 28 idag! Har messat och Sponge sjöng så fint för honom när jag ringde upp! Hoppas du har en toppendag!!


Seeee yaaaa!


Kommentarer
Det var jag som skrev: queenpeach

jag behöver också slinga mig.. ser inte bra ut just nu! Besök gärna min webshop för kläder som ingen annan i Sverige har :D

2008-05-16 @ 19:13:08
URL: http://queenpeach.blogg.se
Det var jag som skrev: Sponge

Men jo tycker jag...Lär dig ta en komplimang ;D Är Inte mening att det ska gå o klicka på bilderna. Inte heller meningen att de skulle bli så små o att texten under skulle bli konstig men men jag har jue inge tålamod så....

2008-05-16 @ 20:36:01
URL: http://sponge.blogg.se
Det var jag som skrev: Sponge

Vill jue se resultat, dumma! Blogga!!!

2008-05-16 @ 23:41:35
URL: http://sponge.blogg.se
Det var jag som skrev: Marcus

Tackar för gratulationerna, du och Sandra förgyllde då sannerligen min dag.. du med dina sms och sandra med sin sång :)Tackar.. kramar

2008-05-17 @ 19:17:19

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0