Det är som orgasm för öronen om och om igen!

Att jag älskar min liillebror är väl ingen nyhet för er.. Och en av de sakerna jag älskar med honom är att han har så grym musiksmak. Jämt när jag är hemma spelar han massvis med bra musik för mig som han hittat.. Denna gången är det världens bästaste Akons nya album Freedom som spelas om och om igen! Den är så bra så jag vet inte vart jag ska ta vägen!

När jag kommer hem till min dator då ska jag baske mig se till att fixa hem den...

Akon Freedom

Akon - Freedom
1. Right now (na na na)
2. Beautiful
3. Keep you much longer
4. Troublemaker
5. We don't care
6. Im so paid
7. Holla holla
8. Against the grain
9. Be with you
10. Sunny day
11. Birthmark
12. Over the edge
13. Freedom



Psst, kan ju tänkas vara en present eller julklapp... ehrm....!


Idag är pepparcookiebakning som står på schemat. Så massa god deg lär hamna i min stackars mage. Mammi har varit snäll o gjort kroppkakor efter begäran. Hon är rätt bra o ha igen...

I huset spelas (förutom Akon) massa julmusik och den ena julpynterien efter den andra ploppar upp här lite överallt! Need to say that I loooove this season? Näääääe!


Nu vill papsen ha hjälp med något. Så ja, på återssende!

Seee Yaaa!




Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0