Ett beslut är taget...

... och på fredag gäller det! Jag kommer får hjälp av Malin, som tur är, hade nog inte klarat av att göra det själv! Nu undrar ni allt vad detta kan handla om? Det säger jag inte, och inte du heller Malin ;)... Haha!


Jag förstår inte hur man kan ha ont i magen så mycket o ofta som jag har det. Är jag allergisk mot något eller vad är det frågan om? Kanske är jag bara lite känslig av mig.. Men nu har jag i alla fall haft ont i lite över ett dygn, och det försvårar mitt liv. Lyckligtvis lyckades jag ta mig igenom dagen då barnen var där men när de slutade gick jag hem.. Det tar på krafterna att låtsas som att smärtan inte finns... Alltså det är inte AAAAAAAAAAAAAAAAJJJJ fasiken vad ont det gör utan det är mer Om du inte slutar göra ont nu så kommer jag aldrig mer mata dig ditt jädrans svin.... Förstår ni skillnaden?

Kanske borde jag göra som vissa tipsat mig om och besöka doktorn, men doktorn är verkligen inte en av mina favoritmänniskor.. Doktorn dinglar nog längst ner bland de jag avskyr mest av allt, med sällskap av tandläkaren och Ika i rutan....

= ÖRK = ÖRK   = DUBBEL ÖRK!

Mår verkligen dåligt bara av att titta på Ika, så JÄVLA äcklig, nästan värre än spindlar!!

Jag pratade med min kära mor igår, och hon berättade för mig att hon o pappa skulle till Sthlm i helgen, så de är inte hemma när jag är där. Men då kontrade jag med att säga att jag stannar till tisdag minsann! Så där fick hon! Jag och mina syskon har kommit överens om att vi inte ska köpa julklappar till varandra, känns jävligt bra faktiskt för då har jag pengar till skidutrustning och liftkort istället, och jag kommer ju få presenter ändå för jag fyller ju år den 21 dec, samma dag som vi drar till fjällen!!!

På tal om det, vi ska vara i sälen till den 28 dec, vad händer sen? Är det inte dags att börja planera nyår 08/09? Har ni några planer ännu? Nått ni vill bjuda med mig på? Eller nått annat, typ tips på vad jag kan hitta på? Jag kan egentligen inte planera så långt fram och varför göra en så stor grej av det egentligen... Nyår kommer ju varje år ändå så det är ju inget speciellt egentligen... Men ändå, det kan ju vara kul med planer och saker att se fram emot ändå, eller?

Och där slog skrivtorkan in....


Seee Yaaa!




Kommentarer
Det var jag som skrev: baaaaaaaaaaaah

haha, vad är det för fel på Ika i rutan??? är hon läskig på något sätt?? hahahaha :P



sv- falukorv?? hhmm gillar mer vanlig korv...ja, diskussion om korv..

2008-11-11 @ 21:31:52
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sandra

Hheheh jag har min aningar ;)

2008-11-11 @ 21:38:39
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sandra

Först så tänkte jag men hallå guuud vad imponerad jag blir av att hon kan erkänna att hon e känslig, men ack nej sen kom allt hypokonderi igen ;P

2008-11-11 @ 21:41:11
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sandra

Du tror jue alltid att det är det värsta av det värsta jämt:p Men oki kanske inte bara hyppo utan mer fiskning av "tycka synd om Lisa" respons...Me feel faktiskt lite sorry för din skull, för att jag kan tänka mig atat et e jobbigt när man ha VFU en heeeeeeeeel dag.... Kan du lista ut vad jag gissar på då?!

2008-11-11 @ 21:48:38
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sandra

Får jag skriva min gissning här då?!

2008-11-11 @ 21:51:39
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: Hanna

dags att besöka tatueraren?? ;)

2008-11-11 @ 22:24:42
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0