Härliga bakisdag...

Ja idag är det en som är bakis, men inte är det jag! Nej det är ju min lillebror.. Som ringde mig strax innan tre i natt o ville att jag skulle hämta honom o två till.. Trött som faaan ställde jag upp.. Och visst är det skoj att prata med fyllon när man själv är nykter.. När jag körde honom o hans kompisar till förfesten hade ingen av dem på sig nån jacka.. Jag frågade om de var medvetna om det var i mitten av november, och det visste de ju men det var ju smidigare utan jacka... Sååå jag kan ju säga att det var en skakande berusad liten bror jag hämtade i natt..

Detta stod på lillebrors frukostmeny: Iste, korvar och ja, nån flingbar... Tur för honom att Lidl endast ligger ett stenkast från vårt kära hus... 

När jag e bakis dricker jag massvis med cola och käkar en pizza som jag står mig på hela dagen..

Kanske ska testa denna metod?



Kommentarer
Det var jag som skrev: baaaaaaaaaaaah

hehe, kag brukar käka delicatobullar i masstal tills jag somnar!!!

2008-11-16 @ 15:08:01
URL: http://barbatartek.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0