It only takes one Goofy to make it happen....!!

Nej det är verkligen inte min dag idag....

Förutom att jag mått sketans dåligt heeela dagen vilket är väldigt jobbigt så har jag även lagat mat...

Eller om jag ska vara helt ärlig så har jag försööökt att laga mat.. Det gick inte riiiktigt som jag tänkt mig..
Jag fixade med kyckligen och det gick bra..
Jag fixade med riset och det gick bra...
Plötsligt händer det:
Jag hade lämnat köket för att vila mig lite under täcket tillsammans med datorn... Plötsligt luktar det bränt.. Vad i helskotta?! Jag hoppar upp ur sängen och springer in i köket, där ser jag hur massvis av rök väller ut genom locket på riskastrullen... Jag stänger snabbt dörren för att undvika att brandlarmet utlöses....
Jag ställer kastrullen i vasken och och startar kalltvattnet. Snart står jag i ett enda stort rökmoln som luktar... jävligt äckligt för att uttrycka mig så tydligt som möjligt.. Resultatet var ett 1cm tjockt lager med svart ris, ett 1cm lager med gult ris och ett 1mm lager med vitt ris vilket resulterade i att jag helt enkelt kastade ut skiten...


It only takes one Goofy to make it happen?

Nu är ugnen i gång i ett försök att lyckas göra klyftpotatis istället.. Jobbigt att laga mat.. Jag ska ju inte ens äta det idag, det är liksom en matlåda som håller på att byggas upp.. Suck!

Håll tummarna för mig nu!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Hhahhahah, så himla roligt o ja som sagt så typiskt dig, jag fattar verkligen inte hur du lyckas....

2008-11-11 @ 19:32:41
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: baaaaaaaaaaaah

var det ris? trodde först det var müsli! :P

2008-11-11 @ 20:17:24
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Det var jag som skrev: baaaaaaaaaaaah

mmm så jättegott! xD

2008-11-11 @ 21:07:48
URL: http://barbatartek.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0