Lite väl mycket nu..

Jag tänker då aaaaalldeles för mycket.. inte för att det var någon nyhet kanske...

Jag försöker få allt att funka så bra som möjligt och jag planerar hela tiden hur jag kan göra för att få saker o ting överstökat så att jag kan ta mig hem, ta mig ledigt..

Som om inte det räckte med att tänka på vad jag ska göra NU... Har jag även börjat tänka på vad jag ska göra SEN... Närmare bestämt om ganska exakt ett år..

Jag brukar vara en sån person som tänker en dag i taget men har kommit på att jag måste tänka framåt... Om ett år är jag färdigpluggad, jag är inte längre student vilket innebär att jag måste börja jobba och lämna min lägenhet...



Därför registrerade jag mig på ett fastighetsbolag i Helsingborg idag, och i veckan ska jag registrera mig på ännu fler där...  


Framtiden skrämmer mig, men om jag i alla fall vet att jag förhoppningsvis har ett boende säkrat så kanske det blir lite lättare i alla fall...


Imorrn blir det festeli fest med finaste Hanna, Johanna och Hanna igen..
På torsdag blir det hem till familjen och massa mys.
På fredag blir det mys med Andreas.
På lördag blir det fest eller mys, har inte riktigt bestämt mig...
På söndag blir det en av årets bästaste dagar med familjen, grannarna och Andreas. Då är det kalkonmiddag och julskyltningsmys som gäller.
(På måndag är det återfärd till Halmstad)... Good, bad?


Om fyra veckor är det dagen innan självaste julafton, vilket innebär att jag sitter i en stuga under en filt och myser med mina kusiner eller är på afterski?
Om en månad är det dagen efter självaste julafton, vilket innebär att jag sitter i en stuga under en filt och myser med mina kusiner eller är på afterski?
Om fem veckor är det dagen innan nyår och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra.. Vila kanske?



Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

tack för att du bloggar igen gumman! det glädjer mig... om du vill kan vi tänka o oroa oss o grubbla ihop? :)

2008-11-25 @ 21:21:47
URL: http://hannathoresson.blogg.se/
Det var jag som skrev: baaaaaaaaaaaah

shit, du gav ångest, jag slutar på våren!! :O aaaaah

2008-11-26 @ 17:48:46
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Det var jag som skrev: malin

jaaaaa...kom till helsingborg mitt hjärta!!!d måste va jag som lockar dej hit!hehe:) puss

2008-11-27 @ 22:08:54

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0