Vart har jag tagit vägen?

Imorse när jag kom hem skulle pappa av nångon anledning klämma på mina kärlekshandtag. Men till hans stora förskräckelse fanns där inte så mycket att klämma i.... "Äter du ordentligt flicka!" Kläcker han ur sig....

Jo klart jag äter, när jag är hungrig... Känner mig dock inte så hungrig nu för tiden. så det blir mest frukost och ett mål till jag äter.. Men jag tror det beror på min lilla mage som måste utstå så mycket klageri från min sida..


Men i alla fall! Fär att gå tillbaka till frågan "Vart har jag tagit vägen?"..
Vägde mig nyss och ja jag har gått ner en del vikt tydligen, känns ju bra faktiskt. Så jag fick för mig att tetsa min balklänningen som jag hade på mig för 4 år sedan. Den satt som en smäck då.. Den var liiiite stor nu.. Hallå? Hur gick det till..?
så jag tänkte att jag skulle testa en klänning till som hänger här hos mamma o pappa... Den har suttit lite väl tajt de senaste gångerna jag har haft den på mig.. Det gjorde den inte nu.. Den var pösig runt magen.. Hur fan gick det till?

Jag ska väl inte klaga.. men okej.. Som belöning ska jag om en och halv timme åka till väla o shoppa i ett par timmar.. Ja jag skulle ju inte handla nått denna månaden men alla kan väl få ångra sig eller?

Nepp nu ska jag skala mandlar åt mamsen..

Seee yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0