And here we go again...!

Ja, jag kan konstatera att det finns en rimlig anledning till varför jag hållt mig bort från alkoholen några veckor. Här sitter jag nu och ångrar faktiskt gårdagens alkohol intag. Visste hade jag det askul med tjejerna men idag är det inte riktigt lika kul...

Sitter hemma hos Sponge, mätt och illamående. Vi gjorde en favorit i repris och beställde hem vars en pizza som vi nyssen klämt i oss.. Resten av dagen ska det göras så lite som möjligt. Så småningom ska jag bege mig hemåt och ikväll ska jag som sagt hem till finaste Hanna o ha lite fredagsmys! Wiiiiie!  

Det var nog allt för denna gången faktiskt....


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

chips och läsk är inhandlat :D

2008-10-03 @ 14:33:33
URL: http://spraka.blogg.se/
Det var jag som skrev: Johanna

Hej vännen.. jag såg en film idag på dej från bröllopet hehe!! hoppas du haft en trevlig helg kram

2008-10-05 @ 20:56:46

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0