Another fabulous day!

Ja mina trevliga dagar avlöser varandra...

Idag var det Hanna igen och även bästaste som Sponge hjälpte till att göra kvällen!

Vi hyrde Ps. I love you, som var en väldigt kass film om jag får säga det själv.. Är inget fan av sånna filmer med kärlekstrams... Men sällskapet var i alla fall trevligt och det är väl det som är det viktiga antar jag...

Imorrn är man ledig. Men det är bara att gå upp o plugga, lämna tillbaka film, handla på Maxi med Hanna, plugga igen, och sen på kvällen är det mys igen med Hanna, då är det greys anatomy som står på schemat.. Och Sponge.. DU är självklart välkommen att joina oss, det är en självklarhet, inget vi ska behöva säga eller för dig att fråga, det bara är så!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: H

klart hon ska komma :D om hon orkar med våra avsnitt hon redan sett ;) hehe. hennes popcorn står kvar :D

2008-10-29 @ 08:18:57
Det var jag som skrev: baaaaaaaaaaaah

sv- haha, vad coolt! ;)

Ingen fantast av kärlkesfilmer? ska vi bilda klubb? :P

2008-10-29 @ 09:45:10
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sandra

Hhehehh sötnos, mi löve... Kom hem o blogga nu!!!

2008-10-29 @ 22:13:27
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0