Cause I've been there before..

Just nu sitter jag i en asful lädersoffa breve världens finaste Sponge... Idag är det ombytta roller som gäller.. Sponge pluggar på som fasen medan jag sitter och roar mig med allt annat.. Igår var det tvärtom.

Idag är det helg för mig, eller ja, jag har en tenta att lämna in imorrn som måste läsas igenom men jag kan ju ha helg ändå för tusan..

Helgen ska spenderas med massa skojiga töser, det var ju ett tag sen då jag varit upptagen med annat/ någon annan.. Inte för att det är något negativt att jag varit det men nu är det tjejernas tur.

Gjorde nya naglar idag btw. Det blidde lite svart o rött på några naglar och det känns riktigt höstigt och fint (fast positiva Sponge tyckte det var jul, men vem bryr sig om henne?)...

Ja egentligen har jag inget att blogga om, och det är anledningen till varför jag inte bloggat i veckan. Men när jag gick in idag och kollade min statistik blev jag förvånad över att så många varit här och yrat... Vilka är ni? Jag vill veta annars kanske bloggen läggs ner och det skulle vara oerhört sorgligt kan jag tala om...


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Lonnie

Hej.



ska du inte visa en bild på naglarna?



Kramar

2008-10-09 @ 16:43:43

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0