"Crap, I forgot about God!"

Haha så skönt citat från Greys... Bailey kom på att "Gud styr allt"... enligt henne dårå.... Och vips så kommer det en limo med massa blodiga människor, som fasen alltså...


Det jag undrar är.. varför jag helt plötsligt känner mig lite nere. Kan det bero på att jag är trött kanske? Uppe tidigt i morse, massa hjärngympa i skolan, och sen suttit på min röv o stirrat in i antingen dumburk 1 eller dumburk 2 hela eftermiddagen? Jaja jag ska ju sova snart ändå så det går nog snart över...


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: A

naaww din stackare..



min dator dog när vi msna, och sen funka inget..

hitta inte telefonen iheller så jag kunde inte ringa.

men imorn har jag en fungerande mobil.



sov gott (hoppas du läser detta idag)



pussar

2008-10-23 @ 00:00:36
Det var jag som skrev: Me

Men då min lilla skogsmulle, inte ska du vara deppig heller, positiva tankar.... Jag ska ta hand om dig väl ihelgen så du glömmer allt vad deppighet innebär :)

2008-10-23 @ 19:02:35
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0