Dagens Goofy!

Japp, uppe med tuppen idag igen! Om tio minuter måste jag gå till skolan och roa mig där till 16, gissa om jag är överlycklig?


Nej men det är faktiskt inte så jobbigt... Har en bra föreläsare på morgonen och hennes tre-timmars pass springer alltid iväg, i eftermiddag är det grupparbete och det är också kul ju!


Så här ser jag då ut idag!

Kofta och Linne från Gina Tricot, Jeans från JC, Skor från Stadium, halsband: farfars identitetsbricka och egengjorda armband...


Nej nu ska jag ha en fantastisk dag! Hoppas ni ska ha det också!

Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: johanna

hej vännen,,, har förstått att du ska ner till skåne.. va kul.. vi ska till helsingborg på lördag mathias ska tävla.. så om du vill kan du jo komma dit så kan vi träffas lite,, hade varit trevligt!! puss

2008-10-15 @ 09:36:23

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0