Dagens Goofy.

                                           Så här ser/såg jag ut idag.. 

                                          
Tunika från Gina Tricot, Jeans från JC, Skor från Stadium, Scarfen är ärvd från farmor

Ja nu ser jag inte ut så där längre, scarfen och skorna är av och jeansen är utbytta mot ett par mjukisbrallor såklart..

Resten av dagen ska spenderas i så passivt läge som möjligt. Är sjukt trött nu, kunde inte somna inatt, somnade väl närmre 2 och så upp tidigt imorse för att gå i skogen. Orkar inte göra nått mer idag, och det behöver jag väl inte heller? Jo jag måste fixa mat men att värma soppa e inte så avancerat som man kan tro... Jag BORDE plugga, kanske kollar igenom böckerna lite snabbt sen bara för att. Måste ju kunna bidra med något imorrn på seminariet annars blir det pinsamt.


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Vad är det du antyder?! Att jag skulle vara neggot själv, nehe du, jag kan faktiskt om jag vill, bara att mkt skit försvårar det för mina positiva tankar iblnad :(

2008-10-14 @ 16:39:27
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0