Det var väl då själva..

f****n vad dagarna i mitt liv bara springer iväg. Jag hinner inte riktigt med! Vardagarna bara springer iväg, tror det beror på att jag e "ledig" så mycket, och helgdagarna går ännu fortare, fast det kanske beror på att de är färre än vardagarna...

Och inte nog med att veckorna går fort, det enda jag gör är att räkna ned. Heeeela tiden, vad det än handlar om så räknar jag ner... Och när jag väl når den dagen jag väntat på så säger det bara svoosch! sen är det förbi... Sorgligt egentligen... Nästan onödigt att se framemot saker, fast nääää ändå inte... 

Så egentligen för att få tiden att gå saktare, eller för att få nedräkning att sluta borde jag se till att ha saker att se framemot varje dag...

DÄRFÖR ska jag nu berätta för mig själv, och för er, vad jag har att se framemot i nästa vecka, varje dag...

Måndag: Skolan, det är faktiskt kul att gå upp på morgonen och träffa vännerna i skolan, snacka en massa strunt och lära mig saker (tro det eller ej..) PrisonBreak!
Tisdag: Ledig. Leka med Hanna hoppas jag. Var ett tag sen. Kanske promenixa lite i skogen, var ju ett tag sen.. Planera min VFU. Desperate Housewives!
Onsdag: Ledig. Planera min VFU. Leka med Hanna idag också, eller istället för igår? Greys Anatomy!
Torsdag: Skolan på fm som jag ser framemot pågrund av samma anledningar som på måndagen. (ska dock tvätta o städa på em, öööörk)
Fredag: Ledig. Helg. Till Ullared, Gekås med Sponge o hennes karl. På kvällen kommer A.   Det kan vara denna dagen som jag ser framemot mest av allt!
Lördag: A är hos mig heeeela dagen och på kvällen ska vi gå på födelsedagsfest o fira Johan 28 år!
Söndag: A är hos mig en stund den dagen i alla fall, bättre än inget alls...

Fast nånting säger mig att jag nog ändå kommer att räkna ned dagarna till den där fredagen som är här om 5 dagar! :P



Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: baaaaaaaaaaaah

sv- förstaklass? Jo men det verkar faktsikt skitskoj!!



Morfar klarade sig bra trots allt...det blev bara lite pinsam tystnad! :P

2008-10-26 @ 21:48:58
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Det var jag som skrev: Anonym

Ja, fattar inte att det är mindre än två månader till jul!

2008-10-26 @ 21:58:19
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Det var jag som skrev: Anonym

Stör mig är fel definierat, förvisso vet jag hur det var då man var tonåring och trodde man visste allt. Men hennes inlägg går stick i stäv med det hon anser sig förmedla. Och nej, jag är ingen frekvent besökare av hennes blogg. MVH

2008-10-26 @ 22:46:35
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Det var jag som skrev: baaaaaaaaaaaah

sv- hahaha jo det verkade lite "vansklig" ett tag med den gamla mannen :P



ja just det, förlåt mig!! samma sak med dagis n-n-näää jag mena förskola! hehe :P

2008-10-26 @ 22:54:46
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sandra

Klart att du längtar till fredag, inte varje dag som du får spendera dagen m Sponge o Maja ;)

2008-10-26 @ 22:58:27
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: johanna

ahh jag vill med till ullared,,, ;) vilken tur du har!! ha en trevlig vecka.. puss

2008-10-27 @ 20:20:59

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0