Goodmorning sunshine!

Väckte nyss Sponge genom att spela Rammstein - Ich will..... Hon tyckte att det finns bättre sätt att väcka folk på.. Men hon får skylla sig själv att hon ligger där uppe i sin loftsäng i fosterställning o snarkar. Då gör jag så...


Gårdagen innehöll två små upptäcktsfärder för min del, med lotsning av Sponge. Dels åt jag sushi för första gången, dels åt jag ben&jerrys för första gången. Jag överlever båda, som ni säkert märker då jag nu skriver, och det var inte ens nära att jag dog. Jo förutom när jag fick in en slemmig laxbit i käften... Allt annat var gott faktiskt. Glassen var supersmaskig och vi käkade Sponges favorit: Cookie Dough.


Dagen borde innehålla lite plugg i alla fall men känner jag mig själv rätt så blir det inte så, tidsoptimist som jag är så räknar jag med att kunna planera min VFU i veckan då det inte är sååå himla komplicerat. Jag är sketans nervös inför denna praktikperiod, jag ska hålla i lektioner som verkligen har betydelse för elevernas inlärning (eh, har inte alla lektioner det) men jag ska introducera likhetstecknet och dess betydelse, introducera bokstaven U, arbeta med läsförståelse osv, osv. Dock känner jag på mig att det kommer vara fruktansvärt lärorikt, för mig i alla fall... Idag kommer jag säkert beta mig igenom flera avsnitt av oth och bara chilla som jag är bäst på...

Måste bara ta mig härifrån först, men att promenera i regnet känns inte allt för lockande just nu...



Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: baaaaaaaaaaaah

haha, rammstein är inte det bästa på morgonen! :P



vad är det för praktikplats du är på?

2008-10-26 @ 16:58:16
URL: http://barbatartek.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0